Nytt liv?

Idag har vi varit hurtiga. Vi skulle köpa simkort (vilket vi gjorde) men det var inte öppet just då för motionssim, det var simskola då. Så vi köpte det och sedan körde vi hem för att gå ut och gå femman på grisan. Vi både joggade och gick. Var jätteskönt :) Kanske vårat nya liv kan börja nu? Det bästa är att jag kan simma med Erika också ibland. Ska kolla om det är öppet på onsdag och om hon inte jobbar kväll så kanske vi ska fara då när ändå Henke är på bandy, så jag också kan vara lite hurtig. :)

Tänkte hälsa på kusin Malin och barnen men klockan blev för mycket innan vi var tillbaka och jag känner för att ta mig ett bad och sedan slappa med lite serie :) Hör ni vad lat jag blivit? Förut satt jag aldrig still, jag kunde inte. Jag kanske tar tilbaka lite som gått förlorat eller nåt. :P

Förresten så träffade jag moster när jag var på stan på uppdrag åt en vårdtagare... Fick veta det gick rykten om att jag & Henke FÅTT barn redan. :P Fridas kompis heter också Sara, och hennes kille Henke... Där av missförstånden. :P

Jag lunchade med Anna idag. Helt otroligt att ens kunna skriva så. Sådär spontant  härligt. Fast det höll på att sluta dåligt, höll inte på att hinna med pga. av jag fick skicka in en med ambulans, men jag hann :) Bara det får ni en till bild på Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback