Hösten

Jag tänkte bara jag skulle visa hur dålig jag är på att beskriva. (Försökte beskriva för Angelica hur höstlöven var borta här på typ ett dygn nästan), men alla löv är ju faktiskt inte borta, bara på vissa träd. Så här ;)


Så här såg våran buske ut bara för någon dag sedan. Tog ingen bild från längre håll tyvärr.

Idag ser den ut så här efter blåsten igår:



Och (det här är bara snabba dåliga fotografier) :P så här ser det ut när man kollar ut från vår infart. ;)



Det var allt för nu! Har förresten varit med Mari-ann till älvsbyn för att lämna in hennes mammas gamla amerikanska gungstol. Kommer passa fint i vår gillestuga (för hon är så snäll som fixar den till oss, vi ska få den) :) Längtar till jul när den är klar. :) Jag jobbade in lunchen så vi skulle hinna åka dit innan dem stängde, och vi hann :)

Nu kallar middagslagningen och spaghetti och köttfärssås står på listan. Sedan blir det att smälta maten och sedan simning :)


Kommentarer
Postat av: mamma

vilka höstbilder mycket fina.Att bolla sina tankar gör du mycket bra,har man för mycket bollar och inte kan kasta dom till någon som kastar tillbakaså blir det för mycket tankar.Va kul att simningen gick bra.

2010-10-12 @ 07:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback