Frustrerad av alla tankar



Åh ibland blir jag bara så frustrerad. Frustrerad av alla tankar som virvlar runt. Skulle så mycket vilja veta hur andra tänker ibland. Ibland tror jag Henke blir less på när jag måste bolla alla tankar med honom, för jag vill ju veta att det inte är fel på mina tankar, hur jag tänker. Och oftast tycker vi likadant, ibland inte, men då säger han det också och då får jag tänka om. Nyss hände en sådan situation igen, och han höll med mig. Det kändes skönt i alla fall. Det är så frustrerande att jag inte kan göra något åt det. Jag kan inte påverka det hur mycket jag än skulle vilja det och hur mycket jag än försöker. Men jag vet faktiskt vad som är rätt angående den grejen jag tänker på. Men åh kan jag inte bara sluta tänka? ;) Jag vet i alla fall hur jag ska göra nu...

Ajja, har kommit hem från simturen som var hur härlig som helst. Knät kändes bra (första simningen efter operationen), inget knak eller brak, eller jo ett knak i början men inget mer. Nästa gång blir det ännu bättre, det är min inställning det. Nu ska jag lägga mig i soffan och se biggest loser, hejja spogge!


Kommentarer
Postat av: mamma

ja du jag har många tankar som snurrar i huvudet,men dom är svåra att sålla bort.Då kan jag gå en liten prommis eller bara sitta och virka,sticka .Men oftast är tankarna då inte lika märkbara.

2010-10-13 @ 06:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback