Fixar il!



Sådär... Jag fick värsta "fixa ilet", så jag ska banne mig göra det så det händer något här. Det är så rörigt så man verkligen inte vet var man ska börja. Men om jag börjar med scrap-rummet så händer det ju något iaf, och då kan jag vara där sedan också och pyssla på :)

Jag ska slå igång hög och bra musik och digga på och fixa i takt! :D

Och jag berättade just detta för Jennie, som tyckte jag skulle dricka ett glas vin så det blir roligare:P Jag har inget vin, men ska nog fan unna mig nånting :p haha Tack för tipset ;)



Haha, tycker det är så kul att det står "dumpa" :)


Jag försökte leta blommor som vårtecken men det här var det närmaste jag kom. :p Det är havet i bakgrunden, tycker det skimrar så fint :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bokeh helt enkelt =)

Postat av: Anonym

testat smultron vin?

VAd unnade du dig? Säker på det blev kanon när du varit och fixat och donat nu :) PYSS



Fin bild, videkississar är så mysiga :)

2010-05-07 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback