Skaffa aldrig folksam

Jävla bajs försäkring jag har! Jag får inte ens något för sveda och värk. Det ska vara en "skada", och vad är det inte mitt knä då? Så många gånger jag har sökt läkarvård och aldrig fått hjälp och så får jag det och det blir större än väntat och ändå är det ingen skada? Vad fan? Visst jag har fått det fixat, och ska väl vara tacksam för det, men när man vet andra som fått för mindre skador och jag får inget, det känns ruttet. Och så är dem så jävla otrevliga varje gång jag ringt folksam. Önskar jag kunde byta försäkringsbolag men är fast till folksam via jobbet. Jävla skit! Skaffa aldrig folksam om ni funderar över det någon gång!! Borde ha frågat läkaren vad det klassas som, min "icke kallade skada" då...

Jag kunde inte gå på 1,5 månad, jag kunde inte gå normalt förrän efter 3 månader. Jag har haft jävulskt ont. Jag blir så irriterad så det finns inte!

Bjuder iaf på en bild jag tog för ett tag sedan. Jag älskar hägg. Har sett att en av grannarna har en rosa, det vill jag ha! (nu visar jag dock inte bilden på häggisen men en pensé ;) Blev inte riktigt som jag hade tänkt men den funkar väl :P



Ja, nu måste jag väl visa den på häggen också. Jag tycker dock inte om att lägga upp bilder när blogg.se krymper den själv. Ikväll kanske jag får in PS medan jag jobbar :) Om jag har en snäll karl ;) Han ska förresten tillbaka till Gällivare på måndag. :( Nere i gruvan :S




Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det var väldigt perfekt med semester samtidigt. eller semester och semester, men vi är ju iaf lediga :)hur går det med huset??? kram

2010-05-26 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback