Riktiga vårtecken!


I helgen slog ju björkarna ut! Helt galet vad mycket som hänt i helgen vårteckenmässigt!

För tio dagar sedan såg det ju ut så här ute!



Och nu ser det ut så här vid havet!


Underbart!


Jag har varit ut efter kvällsjobbet på en kvällsfotosektion! En kort sådan, men jag blev så fotosugen i finvädret! På timmarna idag när jag var hemma så satte jag mig i solstolen för att ta det lugnt en stund och än en gång somnade jag! Sov seriöst i 1,5 timma och vaknade ibland till av mina egna snarkningar. (jag snarkar när jag ligger på rygg har vi kommit fram till den senaste tiden) Jag erkänner! Jag trodde jag var en snarkfri dam!

Jag saknar Henrik! <3 Hur ska jag kunna somna ikväll? Ska lägga mig och läsa en av farmors böcker jag har lånat nu för jag har ändå inget att göra (eller ja, jag ska städa köket, men det gör jag imorgon efter jobbet hade jag tänkt). Skulle också kunna sortera Partylite ljusen som kommit idag, eller något annat nyttigt. Eller varför inte se One Tree Hill eller slutet av filmen som jag somnade till igår :p Men jag skjuter upp allting till imorgon. Jag tänkte lägga mig och läsa och ringa H nu innan jag ska sova. Få höra hans röst gör mig alltid lugn! <3 Jag älskar dig mest av allt! <3


Haha, det här är min humor!


Kommentarer
Postat av: mamma

Här i Ålvsbyn har björkarna slagit ut också. Hoppas du sov gott utan din älskling.

2010-05-18 @ 05:45:20
Postat av: Nathalie

nej det blir nog ingen semester iår, vi är uppsagda båda 2 på jobbet då dom ska lägga ner sin verksamhet, så nu e jag på jakt efter nått nytt. kram

Postat av: Anonym

Härligt att ta det lugnt ett tag, kanske bra att snarka så slipper man väckerklocka ;) VAd är det för bok du läser? :)



skönt att slippa snön :) Det är så härligt att se hur allt växer tycker jag. Haha men mitt liv är ju som det är nu också så.

2010-05-19 @ 12:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback