Invigning och efterlysning!

Lite ångest för att jag inte varit ute så mycket som jag hade velat idag, i finfinvädret! Har inte varit ute alls förutom tio minuter när vi grillade.


Det blev lite fel där. haha Det ska ju inte brinna där nere :p


Grillmästaren!


Invigning av altanen! :) Första gången vi åt där ute :) (Vi ska inte ha detta bort, det är förstås tillfälligt) :P Ska köpa nytt till hösten på rea var tanken ;)


FÖRRESTEN! En liten efterlysning av folk som vill vara med och beställa från
Beautybay med mig och ev Emma? Visst skulle du beställa? Det är sjuuukt billigt. Över halva priset från vad det kostar i Sverige. Dock är frakten lite dyrare, men blir vi många blir det inte alls mycket! Kolla in sidan alla, seriöst, det är sjuuukt billigt!



Nu ska jag faktiskt lägga mig ner och ta det lugnt och slå på en One Tree hill avsnitt och sedan är det dags för att se film med älsklingen (Kick ass)



Kommentarer
Postat av: emma

japp=) vi får ta o kolla upp o styra ihop o beställa=) sara v vill nog oxå vara med=)

Postat av: Carro

Mysigt!! :)

2010-05-17 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback