Inte rättvist

Känns inte riktigt rättvist att jag kanske aldrig mer kommer kunna stå på mitt knä, jag kommer kanske aldrig få tillbaka känseln, jag har ett stort, inte så vackert ärr över hela knät som kommer synas allra somrar i mitt liv, och jag får inte ett jävla skit för det. Bara otrevliga rackare att diskutera med. Alltså seriöst, om det är så, att jag aldrig kommer komma stå på det, att det alltid kommer kännas som det gör nu, då blir jag ju fan någon procent invalid? Galet! Jag är bara så less!


Min fina blomma som jag tycker extra mycket om. Det var en vårdtagare på jobbet som fått en sådan av sin son, och jag bara älskade den och tänkte att en sådan måste jag ha och nu är det sagt och gjort :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men så jävla skjukt att du inte får nånting för de, tycker verkligen att de är fel =/

Postat av: mamma

Vad fin blomma vad heter den? Ja det känns orättvist att ingenting få för ditt knä.

2010-05-27 @ 07:24:24
Postat av: Anonym

<3



fina blommor!

2010-05-27 @ 12:38:13
Postat av: Sofia

Antingen anmäler du dig på geblod.nu och så ringer de upp dig då så de kan boka in en tid eller så går du upp på sjukhuset på våning 6 och anmäler dig där å bokar direkt en tid :)

2010-05-27 @ 13:21:47
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: Karin

Hehe men vad bra :) Åh nu glömde jag fråga din mor vad blomman hette ! Jo det är rätt mycket nötter i müslin, fast ändå mer russin och sånt.. fast jag skulle nog inte rekommendera den ifall du inte gillar nötter :) men å andra sidan kan du ju peta bort dom, kanske jobbigt dock :P

2010-05-27 @ 18:02:46
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Nämen, va tusan?! Det är ju så galet orättvist att du inte möjligen kan få tillbaka känseln på ditt knä, och ändå inte får något för det?! Vad attans räknas till "skada" då? Tack Sara! :) Jag och en vän har tänkt fara ut och tågluffa, sedan ska jag på arbetsintervju i juli och förhoppningsvis kunna jobba lite innan jag börjar en kurs i höst om näringslära och lite sånt. :) Hur har du det vännen? Tänker på dig, Kramar

2010-05-27 @ 19:37:48
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback