Grattis Emma!




Idag fyller
Emma 23 år! Tänk vad tiden går! Den här bilden hittade jag från 2007. Haha. Kommer du ihåg den här dagen, Emma? :)

Stort grattis igen i alla fall på den stora dagen :) Hoppas du haft en finfin dag med god tårta och fina presenter :) Så hoppas jag vi får komma på kalas någon dag :)

Håller med Karin om att nu får vi banne mig sluta bli äldre. Jag kommer nog bli som Henkes storasyster som fyller 26 år varje år nu :P (Hon fyller 30 i år) Då måste vi hitta på nå bus!:)


Kommentarer
Postat av: emma

TACK så mkt! jag ska få firas imorn men några presenter har jag redan fått=) men jag har jobbat o vart i skolan hela dagen:) tur man inte e så bekymrad mer om sin födelsedag:D Ha,ha grymt skööön bild och JA såklart jag kommer ihåg detta=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback