Första klippningen i år!




Idag har vi varit ute och arbetat nästan hela dagen :) Vi fick vädret på vår sida, nu verkar det som att det vill bli lite mulet, men solen är framme ändå. Henke har klippt gräset, jag har krattat diket från sten (även Henke också), jag har rivit bort några mega fula blommor, ni vet sådana där som på bladen ser ut som rabarber nästan, och så är det lila blommor? Ser ju fan ut som ogräs! OGILLA! Har även planterat lite blommor i små krukor, och planterat ut frön direkt. (Får se om det kommer något av det) Ska köpa lite "färdiga" blommor också, men det får vänta en vecka eller två. :)

Min dator är ominstallerad, den känns som ny! Nu väntar jag bara på alla program som ska installeras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback