Fest ikväll! :D



Idag har det hänt mycket men ändå lite. Jag har krattat nästan hela framsidan och nästan halva baksidan! Nu tycker både jag och Henke att jag har gjort mig förtjänt av lite vila. Jag har iaf haft fördelen att få vara ute i det fina vädret. Henke och Tommy har varit inne och sandpapprat tv-rums väggarna. :) Det blir fest hos
Karin ikväll! :D Kanis hade premiär igår så vi ska dit idag. Jag har krattat med musik i öronen och druckit en cider (den nya med sommar smak, inte så god, men jag tycker å andra sidan inte om cider längre, så himla sliskit och äckligt). Har även blandat en "baja päron" likör med mjölk :) Mums, smakar som piggelin! Har även varit på systemet och letat smultronvin men hittade inte det men jag hittade någon annan fruktliknande sak. :P Ska bli kul, är riktigt peppad för det var grymt länge sedan jag festade "på riktigt". :D

Nu ska jag leta reda på några kläder att ha på mig och sedan fixa mig så jag är klar så jag kan sitta i solen och njuta en stund kanske. :) Vi ska förbi Nystrand först så mamma får klippa Tommy, han är jätte, jätte långhårig :p Då vet ni det också :p haha






Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men usch Sara! Inte mjölkdrinkar! ;)



Hoppas du får det fint ikväll <3

Postat av: Sassa

jag ska också dricka sommarcider ikväll:)

ha så kuul!

2010-05-08 @ 17:48:45
Postat av: anna

Gold red smultron!

2010-05-10 @ 11:35:28
URL: http://evighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback