Efterlängtat <3


Jag saknar mitt photoshop så jag kan krympa bilderna själv! (har inte hunnit installera det än i datorn)

Idag fick jag ett efterlängtat brev <3

Jag har fyndat en jättefin jacka som jag varit ute efter länge. Dock kan jag inte bestämma mig om jag egentligen vill ha den eller en annan jag spanat efter. Det skiljer 1500 kr, så egentligen borde väl inte valet vara så svårt, men den andra är sååå fin! Har ju köpt den billiga idag, men man får ju lämna tillbaka den...

Efter jobbet idag så gick jag till stan för att köpa en present och så en liten överraskning till Henke. Inget speciellt, och säkert inget han egentligen vill ha, men jag tänkte att varför ska inte han få ibland också, det ska ju inte bara vara jag som får av han ;)

Sedan har jag i alla fulla fall dammsugit och skurat i sovrummet och köket, det var välbehövligt kan jag tala om för er! Herregud. Och "Henkes" toalett, den var inte ren! Sedan har jag bakat, också en liten överraskning till H kommer hem :) Städningen kan han också få se som en överraskning, haha, många överraskningar idag!

Nu tänkte jag gå och skriva och kanske scrapa lite och digga musik. <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo du kan nog se filmerna iaf men du kan nog inte se film 2 utan att se film 1 först =P

Postat av: Anonym

<3 knyttet <3



Tycker du ska köpa den du allra allra helst vill ha! pyss

2010-05-25 @ 22:58:17
Postat av: mamma

vilken underbar läcker med regndropp på din panse. Henke blir nog glad med dina överraskningar.

2010-05-26 @ 07:32:31
Postat av: Carro

Vad duktig du är!!!

2010-05-26 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback