Att kratta


Att kratta är ju inte så kul, men man kan roa sig på annat sätt också ;)


Henke ville också testa ;) Fast det är jag som står för krattningen. Jag har som ett system så jag vet var jag är osv, han sköter så mycket annat så i år kan jag ta krattningen. Fast då gör jag ju som jag vill och delar upp det också. :) Annars skulle jag aldrig orka :)


Nu har jag varit effektiv, har krattat löv (jag tycker det är jobbigt och tråkigt så jag tar lite i taget) ;) Har även rengjort vår nyinköpta spis (den var äckligt smutsig), målat kökslådor och varit ute och fotograferat vårblommor som kommit upp i vår rabatt. (En sort som blommar, vet dock inte vad det är, men mamma vet, så hon lär väl kommentera) :)


Mamma, vad är detta för blomma? :) Små och söta är dem iaf :)

Nu tänkte jag gå och scrapbooka lite granna eller så göra i ordning där i rummet. Får se :) Och lyssnar på MJ ;) Har sådär ont i magen igen, vad fan beror det på?? Fattar ingenting!

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga bilder :) Jag kan tycka det är rätt kul att kratta, roligt när det blir skillnad och fint. :) Lyssna på musik samtidigt blir det ännu roligare :D Jobbigt med ont i magen, hoppas det går över fort!!

Postat av: emma

vad blev de för spis?=)

2010-05-12 @ 21:24:39
Postat av: henke

de blev en Electrolux EKC 7120 -05 70bred

2010-05-12 @ 22:43:31
Postat av: anna

Håller med karin, härliga bilder! :)

2010-05-13 @ 14:11:24
Postat av: mamma

det är nog en askilde eller blåsippa

2010-05-16 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback