12 maj 2010



Jag jobbar ganska mycket nu, ganska nära heltid nu i maj månad. Sedan första juni till sista augusti går jag på schema. Dessutom kommer jag få gå på månadslön (vilket innebär att jag får fler lasdagar än annars), det enda dåliga är att jag får dubbla löner i juni och ingen lön i september, så jag måste banne mig kunna spara dem utan att röra en krona från den ena lönen!

Nu ska vi snart äta middag och sedan ska vi och titta på en ugn vi kanske ska köpa. Vi har letat länge nu på blocket, men alla hinner säljas, men så kom jag på den underbart smarta idén att lägga ut en "köpes" annons på blocket, och vips, så fick vi napp :)

Sedan hoppas jag att jag får kraft och ork att kratta ikväll så jag inte har så mycket att kratta imorgon då vi är lediga. Fast å andra sidan så behöver Henke hjälp att riva ännu mer tapeter i v-rummet. Hur ska allt hinnas? Jag ska iaf unna mig tid att träffa Emelie och fika på stan! :)Myys!

Och nästa vecka jobbar älsklingen borta :( Hur ska jag klara mig här hemma helt by my self?

Ajja, nu ropar H att maten är klar!
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: anna

Är det typ där på bilden jag badat? Haha, burr ;) Mys med fika :) Pyss

2010-05-13 @ 14:13:38
Postat av: Anonym

Vilken härlig ut flygt ni har gjort och vad häftiga hopp kort ni ska nog ut och flyga du och Henke.

2010-05-16 @ 09:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback