Tjena tjena mittbena!

Tjena tjena mittbena!

Sa motte vi en indisk kille pa stranden som stolt sade sa nar han fattade vi var fran Sverige. haha
Ikvall ska vi antligen pa den omtalade nattmarknaden (om det ar, vi vet inte om den kanske bara ar lordag och sondag), annars blir den av imorgon forstas.

Idag har nog annars varit den slappaste dagen hittils. Bara matt gatt, legat och last och atit glass har jag dessutom gjort. :) Jag har bara en bok kvar att lasa av dem jag kopte med mig, men det finns en massa bocker i en bokhylla har pa hotellet vi har sett att man far lana. :)

Det var en snabb update har. Vi lever och mar val.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: mamma

Är ni nå brun.glöm ej att titta på en hand väska.

Det ska bli så roligt att läsa din blogg när du kommer hem och framför allt se dina bilder.

2010-03-27 @ 08:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback