Melodifestivalsfunderingar

Hm. Jag kom just på att jag bara sett Melodifestivalen EN gång i år... Första gången missade jag ju för att jag inte visste om det. Andra såg jag. Tredje var jag i Lycksele, fjärde minns jag inte eller var det fjärde i lördags? Och så missar jag finalen på lördag! Ni måste sms:a vem som vann! Det är ju typ gratis för många av er att skicka sms utomlands, men dyyyrt för mig att skicka tillbaka. Men skicka sms någon av er :) Får ju kolla på internet sedan, men ändå, roligare med sms direkt det sker. :P Jag hoppas på Andreas eller Anna. Spelar ingen roll vem av dem ;)

Jag hatar när jag äntligen tar tag i en sak jag länge tänkt göra och så går det inte! Skulle föra över alla låtar till ipoden, men då har Henke med sig "laddargrejen" till jobbet! Suck. Vi ska ha en till, men bara gudarna vet var Henke har lagt den :P Suck. Aja, det får jag faktikst leva utan idag. Då får jag ta tag i packningen igen istället. Igår fick jag bort 2 klänningar och ett linne. Kanske jag kan få bort något mer idag? ;)

Just ja, läkaren... Vilket minne han har! Förra gången sade han när jag frågade när medicinen kommer att komma så jag kan hämta dem, "på 5 minuter, jag gör det direkt". De där 5 minuterna gick och ingen medicin. Då var det ju så jävligt att jag bara började må sämre och sämre hela tiden. Henke fick ringa och tjorva och till slut fick han den. Igår var det samma ord och samma visa. Hade tänkt säga till honom när han sade de där orden igen "sådär sade du sist också men då glömde du det". Men tänkte vara hövlig och jag sade det aldrig, men det borde jag ha gjort! Har fått ringa in idag och de ska påminna honom. Jag sa att jag måste ha det idag eftersom vi åker imorgon. Hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skulle vi vattan era blommor? Tänkte om vi ska hämta nån nyckel sen eller? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback