Ler till alla indier

haha jag bara smaler at alla indier idag. det ar en valdigt glad och intensiv kvinna som gor manikyr och predikyr pa stranden nedanfor dar vi brukar ligga och sola. Hon ser sig som min bundis nu (fast jag har inte latit henne gora manikyr eller predikyr an, men jag tanker dagen innan vi flyger hem). Igar sa hon nar vi skulle ga ner och bada "oh, you are so braun!" haha Idag brakade hon med en annan som ocksa gor manikyr och sant och efter en timme typ gick hon darifran men sade till mig i forbifarten "can I see you on wednesday" och jag sade "YES" haha Hon blev sa glad! Det ar latt att gora folk glada har. Alla ar sa roliga pa sitt eget lilla satt.

Igar var vi antligen pa nattmarknaden. Vi blev forvanade over hur organsierat det var men forsaljarna ar betydligt mer pa en dar. Men vi kopte det vi hade tankt ut innan och sedan akte vi snabbt hem igen.

Imorgon ar det dags for det stora efterlangtade PARASAILING! (Jag har iaf langtat massor som vet hur harligt det kanns, fast jag ar hojdradd) Henke ser ocksa framemot det.

Puss & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som ni har det underbart!!!! Härligt att läsa! Hoppas på att få se massa bilder när ni är hemma i regniga sverige igen =)

Postat av: mamma

Det går nog bra,är ni bruna som pepparkakor?Ta mycket kort när ni flyger.

2010-03-29 @ 07:47:30
Postat av: Emelie

Det är så kul att läsa om allt roligt ni gör!

Kram! :D

2010-03-31 @ 17:25:55
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback