Har skriver jag fran andra halvan av jordklotet

Hej alla!

Nu har vi antligen hittat ett internetcafe. Vi har det underbart. Igar var vi pa "I Ghandis fotspar" utflykten. Det var intressant. Fick se en 68-aring som gjorde lerkrukor, kvinnor som tvattade som forr i tiden hemma hos oss, i vattnet alltsa, massa barn, olika byar och sa avslutade vi med att ata sen lunch och bada pa en strand. Superharligt. Restaurangen lag vid stranden och det var knappt nagra folk dar, bara vi och kanske 3 st till. :)

Idag har vi bara tagit det lugnt pa stranden och vid poolen. Imorgon ska vi och se ett vattenfall, det ar en heldagsutflykt sa ska bli spannande se vad det ar for nagot. Jag har hoga forvantningar. :)

Annars har min mage barkat ocksa inatt, men nu mar vi bada battre. :)

Och Karin, glomde svara det till dig, att kossorna ar i olika farger, inte som vara dar hemma, men vita, graa, bruna och skitiga:p haha

Idag skulle vi ata lunch och sa fragade jag om deras thai chicken with rice var stark, och var egna lilla kypare svarade nej, den ar inte sa stark. Men shit, den gick inte att ata. Ar ju sjukt. haha

Nu gar tiden snart ut har. Men da vet ni lite mer :)

Massa kramar fran oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback