Tänk om vår kärlek aldrig fått chansen att kunna leva och växa på nytt




Älskar färgkombinationen i dessa blommor, därför jag köpte dem :)




Nu har just Nicklas och Sandra farit hem. De har hjälpt mig riva tapet i gästrummet. Tror vi är klara nu. En liten bit måste jag ta bort själv senare, och så slänga all jäkla tapet i sopsäckar och fara iväg och slänga dem någonstans.  Tack för hjälpen! Ni är så gulliga som hjälper oss! :D

Tror jag ska unna mig en promenad nu. Var väldigt längesedan. Dock. tyvärr, börjar jag känna en känsla i knät som inte tyder på bra tecken... (Känns som att det är något som vill haka fast igen) FAN! Jag har ju inte ens gått nånting eller sprungit eller så senaste veckan. Det får inte hända igen! Jag hoppas det bara är psykiskt, att jag inbillar mig...

Har ni hört Carolas låt till kronprinsessan och Daniel? Urfin! "Det är bara vi". Vet inte var man kan höra den annat än om ni går in på Carolas
hemsida, så startas den direkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är den fin, hörde den när hon framförde den igår :) Mys. Vet du att hon kommer hit i sommar? Eller ja, 20 min härifrån ;)

2010-06-07 @ 19:56:21
Postat av: Karin

Nej nej, gu då hade jag inte varit klar än :P syns det inte att de är oskalade? Jag skalar om jag bara äter som de är, förut skalade jag jämt men nu har jag hört att det inte behövs ! Så jag skiter i det :P totalt onödigt tydligen.. men har även hört att det ska vara nåt slags gift i skalet, men det är nog bara svammel :P

Postat av: Nicklas

Klart att jag hjälper min favorit syster. Sedan så vill jag så gärna att ni får till det lite i erat hus. Så jag hjälper er mer än gärna. Sedan kanske det blir bättre om det inte är så rörigt längre. Tänker ju på dig. Vill inte att du ska vara stressad å sånt. Tycker ju om dig syster

2010-06-10 @ 23:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback