Saknar mitt hår

Idag är första dagen jag på riktigt saknar mitt långa hår! <3 Men jag är ändå belåten att jag vågade klippa av det, och det växer ju faktiskt ut, och det finns massor med roliga saker jag kan göra med kort hår som jag inte gjorde när jag hade långt. Men det skulle gärna få växa snabbare just nu. Nåja, jag är iaf inte less på mitt korta hår, så som jag var när jag hade långt. Jag kan ju inte ha samma frisyr i alla år, det vore lite tråkigt. :P Och så kan jag ju inbilla mig att det blir friskare och starkare nu när det växer ut :P




Kommentarer
Postat av: anna

Du är så fin hur du än har håret gullet :)

2010-06-06 @ 21:15:21
Postat av: Erika

Absolut, det vore roligt att ses snart! :) Ser fram emot 80- tals festen, ska bli sååå kul! :D Och att få hälsa på i ert hus också förståss! :D

2010-06-06 @ 21:49:43
Postat av: mamma

Du är så vacker i kort hår.

2010-06-07 @ 08:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback