Saknad




Lite bilder från Indien från henkes Iphone! SAKNAR!

Och Malin var inte hemma, de var på väg hem från IKEA. Det regnar ute, så kan inte gå ut. Kanske lika bra det! Då kan jag bara slappa och ta det lugnt ikväll! Har på radion så det inte ska kännas lika ensamt och tomt. Saknar min fina pojkvän redan! <3 Och denna gång är han borta ända till nästa onsdag. :( Men sedan har han iaf semester i 5 veckor! Jag fryser och det finns ingen som värmer mig här hemma!

Hur gör man när man "slappar"? Jag vet fan inte hur man gör. Får väl se lite one tree hill kanske. Fast skulle ju kunna fixa iordning lite i v-rummet. Fast jag hinner ju både och säkert.

Och det här inlägget blir väldigt hoppigt men jag vill ha en ny telefon! Är sugen på Sony Ericssons nya xperia mini :) Frågan är om jag pallar touch igen? Men den är ju säkert mycket bättre än den gamla, billiga varianten jag hade förra året! Och så vill jag ha en ny dator, en stationär liten söt sak! Och så ett nytt objektiv, men det ska jag köpa hur som helst när lönen kommer! Mycket jag vill ha med andra ord, men plånboken tillåter det INTE! Jag borde ha kommit på att Malin var borta innan så hade jag hunnit till stan för att köpa lite kläder till 80-tals festen! Men nädå, så smart är jag inte!


 Update!

Tror ni jag kan få igång OTH på det där jäkla xboxet! Näää! Just det!! Det är inte xboxet fel utan den där jävla fjärrkontrollen som det är idiotglapp i! Det går inte! Det har varit så förut, men då har man bara dragit ut och stoppat in kontakten igen och ev. starta upp den igen, men det går inte det heller nu! Det är inte meningen jag ska få ta det lugnt! Irriterad? Ja!

Kommentarer
Postat av: anna

Du kan ta det lugnt på andra sätt , skriva tillexempel. Eller bara lyssna till musik samtidigt sdom du dricker en kopp te, för att nämna nåt. Pyss

2010-06-14 @ 19:10:06
Postat av: Emelie

HIhi,ja hon är snäll! :D Aha,jag såg itne dig! :o xDTack för dina fina och peppande ord,jag ska försöka tänka så : )



Sätt på något på TV som inte är för ansträngande att se på och lägg dig ner med en filt och massa kuddar! Försök lite halvt koncentrera dig på TV:n men inte alltför mycket! Det är väl så jag brukar slappa ;)

KRAM

Postat av: Anna

Hej!



Gled in på din blogg och såg en bild på vad jag tror är ert sovrum, och då skådade jag den söta ugglan på väggen som ser ut som en schablon. Får man fråga var du köpt den? Den var helt underbart läcker!

2010-06-14 @ 20:49:16
Postat av: henke

Älskar dig, syns snart :)

2010-06-15 @ 06:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback