Pics from today!

När jag vattnade blommorna förut idag så såg jag två röda kryp och tänkte jag skulle fota dem. Men jag vattnade bort dem ;) Så kom jag ihåg det där nu och gick dit och kollade och där var dem!




Ser fram emot när denna buske blommar. :) Stora, vita bollar! Den är visst segast av alla buskarna vi har, sa förra ägaren :) Tur, för då är det väl alltid någon som blommar :)


'

Lillbalkongen :) Har även satt dit en liten stol som kommer märkas på nästa bild för på den bilden saknas det något ;)


Tänk er hur fint huset blir när vi målar det vitt :) Och bara få dit en vit färg på det bruna trät där uppe!


Kommentarer
Postat av: Tant A-M

Ååååh det kommer bli hur jäkla fräscht och fint som helst med vitt! :D fina bilder också - som vanligt!

Postat av: anna

en sån där bollbuske vill min mamma ha :) huset kommer bli jättefint!

2010-06-14 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback