God fortsättning!

Fullt busy som jag är unnar jag mig nu att skriva lite till mina trogna läsare. Igår jobbade jag kväll från halvfyra till nio. Gick ändå bra, var så lugnt ändå så :) (Många som var borta hos sina familjer och vänner). Efter jobbet körde jag dit H var, hos Johanna S. Där vi spelade lite kubb och boule. Jag var inte särskilt bra fast jag var nykter (fast jag vann iaf boule en gång och kubb en gång när vi spelade tjejerna mot killarna) -MEN, den vinsten var tack vare Sandra och Frida, inte tack vare mig. haha MEN, jag har en teori jag tror på, jag blir fasiken bättre i kubb om jag inte är nykter! ;) Iaf, skjutsade dem till Öjebyn vid elva, men jag fick ta hem allihopa igen. haha Henke följde med mig hem då också så det kändes så skönt =) Vi lade oss i soffan och njöt av att man faktiskt kan vara i v-rummet. Nu ska jag (har delad tur idag, har städat hallen och sovit en stund), ta fram min grodprins kompis :) Gissa vem det är?

Här kommer lite bilder från när jag var och tog kort i torsdags när grabbarna spelade fotboll! (var dock massa med mygg nere vid havet, så jag varnar dig Anna) ;) Fast uppe hos oss är det lugnt, då kan man vara ute på kvällen iaf, men inte där nere :P




Peppe och Henke (en av hans bästa kompisar och även min bästa kusins sambo) Synd bara att jag kapade fötterna:P Var ganska svårt att fota, jag såg ju allt så nära genom objektivet så det kändes som att jag var med haha. Så såg jag en boll kolla mot mig, blev skiträdd, och så när jag kollar upp så är den ju långt borta ändå!


Blev allt bra sugen på att vara med faktiskt. Men jag undrar hur knät skulle palla det, men för en gång skulle det ju gå!

Så såhär lite i efterskott önskar jag er alla en god fortsättning på denna midsommarhelg. Hade ni andra lika tur med vädret som vi hade här uppe igår?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja köp den, lätt värt pengarna (30kr) =P

Postat av: anna

jag är förberedd på myggen :P ska bli så mys så ;) Grodprins? det känns som jag borde veta men jag har inte mycket till minne att ens försöka tänka med just nu. hehe. Vädert här har varit jättebra hela midsommarhelgen. aftonen blåste det lite bara men igår var det som perfekt. Idag med. blir picknick på gården (för längre än så orkar jag nog inte :P) när tjejerna kvicknat till ;) Vi hörs kanske senare ikväll då. pyssen

2010-06-27 @ 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback