Fotopromenad

Har varit ute på promenad med kameran! Tog sjukt många bilder och ändå blir det inte många som man är riktigt nöjd med, det kan alltid bli bättre!  Det blåste som tusan, sjukt mycket alltså!

Nu är Henke på klassåterträffen (festen). Jag är hemma och har tänkt pyssla om mig ikväll. Om jag kommer ihåg hur man gör vill säga... Tänkte se om jag får igång lite OTH och Greys kanske så är kvällen räddad. ;) Kanske unna mig lite glass också. :)




Någon som vet vad detta är för träd med så fina blommor?




Gångvägen vid oss som jag kan med förbundna ögon ;)


Tänk vad härligt med alla dessa färger på sommaren. Jag njuter och försöker ta in och omvandla det till energi!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack igen för kortet! Blev verkligen superglad! :)

Jo det måste vi VERKLIGEN! :)

Jag är sämst på att kommentera,förlåt! :(

Du tar så fina kort: )



Har du bytt lösen på personliga bloggen förresten? :o

KRAMAR

Postat av: anna

kul med massa härliga bilder :D Det är inte ett plommonträd? tycker om dig <3

2010-06-14 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback