Äntligen!

Äntligen har det löst sig med nånting i huset iaf. Luckorna ska en kompis till Henkes kompis Tommy göra. Han jobbar med sådant. YES! OCH så har Henke fått klart för sig hur han ska göra i de andra rummen innan tapetsering, så förhoppningsvis blir det påbörjan till tapetsering i vardagsrummet på söndag. Äntligen händer det något. Dessutom har jag fått veta en jättegod nyhet från min kära, underbara vän anna. Du kommer väl hit dä? :D Åh så underbart med en favorit i repris! Hoppas vi har lika tur med vädret så kan vi göra favvo i repris på nästan allt :)

Tycker om hur ljuset blev på den här bilden. Annars tycker jag väl inte själva bilden är så bra. Men jag gillar den ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill så kommer jag, bara vi snackar om det så bokar jag (biljett till dig) :)



Bilden är mysig med färgerna tycker jag :)

2010-06-03 @ 21:01:12
Postat av: mamma

vad bra att det löser sig.När kommer Anna då?.

2010-06-05 @ 07:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback