13 juli 2010

Igår skulle mormor ha blivit 78 år. Hon var 71 när hon dog, usch vad fort tiden gått. Önskar fortfarande hon kunde få levt längre. Jag undrar hur allt hade varit då. Jag skulle nog ha hälsat på henne jämt nu när jag skulle bott så nära henne. <3

Haha, vännen, det blev inget te som pricken över i:t men jag fick fan massage, och det var väl snäppet bättre? :) H är så fin, har fått massage flera kvällar i rad så jag ska kunna slappna av lite bättre. Min finaste <3

 

Värmen steker väl oss alla i Sverige förstår jag. Jag cyklade till jobbet imorse med Frida och det var ashett, 25 grader redan kl sex (i solen då), och klarblå himmel. Vid 10.20 var jag inne på Kvantum och skulle handla åt en VT, och när jag kommer ut är det mulet. När jag ska cykla till lokalen strax före tolv så spöregnar det, hann bli jätteblöt fast jag hade nära till lokalen. Men nu är det sol igen! Märkligt värre.

Nu pratar jag med en av mina allra finaste vänner på msn och väntar på ett sms från fröken Malin angående en prommis tillsammans. Hm, hon har nog inte sett mitt sms ;) Nu kom det, hon kunde inte. Då ska jag nog bara ta det lugnt lite, vi har ju gått ett varv på grisan redan.;) Se en serie kanske, det var länge sedan jag unnade mig det :) Eller ett bad, måste ändå duscha ;) Yes, väldigt intressant. Bäst att sluta innan det spårar.




Kommentarer
Postat av: anna

Men hon måste ha det skönt nu, som har en så stor älskad plats i ditt hjärta! Där lever hon gott! Vet det inte tröstar, men jag vet heller inte vad som tröstar <3 Och sen, man får vara ledsen och det är bra att vara ledsen och sakna också. Tycker jag. Ävem om det är jobbigt.



Åh, ingen prick. Det blev ett stort I istället. Avundsjuk är jag, jorå!

2010-07-13 @ 22:16:53
Postat av: mamma

Lyckost dig jag skulle också behöva lite massage.

2010-07-16 @ 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback