Med solen i ryggen och vinden i mitt hår



Kollade lite bilder och jag har så många fina bilder på mig som Anna fotat. Hon är så duktig :) Som jag ska fota porträtt när hon kommer hit igen (på henne då alltså). Henke är så less att jag fotar han jämt :P (och jag saknar mitt långa hår ibland, men vill ändå ha kort, kan inte bestämma mig om jag ska spara eller klippa). Om jag bestämmer mig för att fortsätta ha kort så behöver mitt hår klippas snarast. (Erika, sugen) ? ;)



Igår hade jag min lediga dag i veckan (eftersom jag jobbar nu i helgen), och det var sol så vi begav oss på cykelutflykt med destination Asplövberg (farfars stuga). Det blåste så mycket (motvind) så det var riktigt tungt, så i Arnemark tog vi bilen till Aspis istället. På hemvägen blåste det inget (så vi hade inte motvind) :P Men det gick så mycket enklare. Väl hemma stod cykeltrippen på 5.5 mil! Inte dåligt. Det var en så härlig dag med älsklingen. <3

Ikväll har jag jobbat. Segt. Men vi hade lugnt så det gick bra :) Annars har vi sjukt stressigt på jobbet, framför allt på kvällarna. Men ikväll var många borta eller inlagda så vi hade turen på vår sida om jag säger så. ;)

Nu har jag varvat ner lite, har druckit lite kvällste. Nu väntar sängen alldeles strax. Det ryktades om att jag skulle få massage, så jag hoppas det står fast fortfarande. ;)

Sov gott


Kommentarer
Postat av: anna

Jag vill ta porträtt på dig å Henke :D

Postat av: karin

jag klickar på "bädda in" och kopierar koden som kommer upp där :) men ibland står det ju "inbäddning inaktiverad på begäran" eller nåt :P

2010-07-17 @ 23:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback