Barnvakt

Just nu njuter jag av att se Mira sitta i sin sakkosäck och se tv.Mysunge. Tangentbordet härärknäppt än så är nog inge vidare idé skriva här;) ville bara säga det. =) Mammahar sovit hos mig inatt,vihar pysslat, städat, sett tv och haft det bra. Kl nio kommer kusinvitamin hem då blir det nog surr tror jag=) Ska sova här. Är ju rallarsvängen i helgen. Det märks då inte, ingen som har frågat om jag ska hänga med, alla jobbar nog eller har annat för sig. Nu ligger M i soffan och myser. Hon tycker om djurprogram kan jag säga, dock gillar inte hennes barnvakt det. puss och hej

Saknar bollbusken!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevlig fredags kväll. Det var mysigt.

2010-07-25 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback