Tack alla!

Tack för alla lyckönsningar! Jag har precis kommit hem från sjukhuset. Blev inlagd som många säkert vet redan... Operationen blev större än vad som var tänkt. Kommer ha svårt att röra det i 5 veckor, därav är jag sjukskriven 5 veckor minst. Jag som just börjat jobba och ville tjäna pengar. Menmen... Skulle egentligen få komma hem samma dag, men blev inlagd.. Skulle vara sjukskriven i 2-3 dagar, men det blev 5-6 veckor. Suck. Fick svinont i armen också igår när sista antibiotikan skulle droppa i mig, by the way. Svårstucken var jag också!Har iaf SVINont så jag orkar inte skriva så mycket nu. Mamma är här och pysslar om mig, för det är tur. Har typ slitet mig i håret och gråtit av smärta. Har fått massa tabletter och även morfintabletter. Så nu har vi köpt mig en docett så jag ska ha ordning på allt.

Återkommer när jag har mindre ont! Så ska jag berätta mer.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är i såna här stunder man önskar att det var närme så man bara kunde kika förbi och höra hur det osv. HATAR att inte kunna det.

2010-01-19 @ 14:36:04
Postat av: sassa

åh, stackare:/

nu är iaf operationen över!

krya på dig!

2010-01-19 @ 15:02:12
Postat av: emma

hej!

Vad skönt att de är över nu! Jag vet hur de är att ha ont, tro mig=) men försök se lite positivt på allt, man måste se de lilla ljuset när smärtan kommer på. Var tex glad att du slipper ligga på sjukhuset alla 5 veckor, eller att du kan gå, röra på dig! OCH att de finns miljoners människor som har värre problem (de tänte jag varje dag jag tyckte synd om mig själv, ha,ha) försök nu bara ta de ordentligt lugnt, förhopningsvis ska ju allt bli bra nu så du slipper alla problem med knät! krya på dig.. hade så gäärna kikat förbi men går skola hur länge som helst hela veckan + att hästen min kommer men jag ska ju ev praktisera nästa vecka på PÄS:) kanske jag kan kika förbi efter jobbet en dag!!

Å du, sista tipset från en som vet (ta så lite morfin du bara kan, är man känslig säger magen oftast ifrån riktigt snabbt.. tyvärr!)

Postat av: Sofie

ojdå lät inte kul! Du får krya på dig! :)



Okej joo men då kanske jag kommer :)

2010-01-19 @ 16:42:57
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: kicki

gumman! Åh vad jag önskar att jag var hos dig nu så jag kunde krama om dig och pussa dig på pannan! Pyssla om dig och trösta dig när du är ledsen! ååh Sara! Jag hoppas verkligen du blir bättre snart! <3

2010-01-20 @ 22:14:12
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback