Svullnad

Inte bara mitt knä är svullet, utan även hela benet och foten. Det ska tydligen väga över ett kilo, kanske två, vätskan som jag samlat på mig. Vet inte om jag tror på det, men.


Jag är som en gammal tant, jag borde ha stödstrumpor. Här ser ni bara hur det blivit av vanliga strumpor. På högerbenet finns inget märke över huvudtaget, och på vänster är det värsta insjunket där strumpkanten varit.


Vet inte om bilden visar så mycket, men det är STOR skillnad på fötterna.

Jag undrar när det går till sig... Jag vill inte känna mig så här direkt. Ingen höjdare.
Jag måste ha blivit en tråkig bloggerska på senaste tiden, kommentarerna har avtagit drastiskt, men samma antal besökare... Så ja, jag måste ha blivit tråkig helt enkelt. Fast det kan jag förstå, det händer ju jävlat inget i mitt liv just nu...


Kommentarer
Postat av: Erika G

Jo det är hårgrejs det där! :) usch vad jobbigt med ditt onda knä. hoppas att det blir bättre snabbare än snabbast!

Postat av: mamma

nog syns det att du är svullen.Hoppas att ni får trevligt i sunsvall.Det blir nog mindre svullet när du vågar gå på foten när du går mer.

2010-01-26 @ 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback