Stan

 

Idag har jag orkat gå lite på stan. Eller hoppa, rättare sagt. Men nu är jag slut. Malin & Patrik har varit förbi, fick en gullig nalle och två trisslotter av dem. Så söta! Tack så mycket!

Nu ska jag nog se OTH och sova lite. Eller vi måste söka visum först kanske. Jag hade ju förberett ALLT igår, men det försvann från datorn idag. Jävla skit, det är så jobbigt att fylla i allt igen!

Fick förresten en påminnelse från kommunal i fredags, på en räkning som jag HAR betalat. Försökte få tag i dem i fredags men det gick ju såklart inte. Det måste jag göra på måndag plus att ringa ett till samtal...

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysig bild... tänk om det kunde se ut så ute nu! Du vann väl massa på lôttera hôppes ja!

2010-01-24 @ 10:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback