Spruta

Idag fick jag ett brev av min gamla brevkompis, Sara. Jag misstänker att AM och hennes kompis Maria ska vara på samma volontärgrej i Indien. Så AM, håll utkik efter en Maria som ska känna Sara R ;)

Nu beger vi oss alldeles strax mot Härnösand. Hoppas det är ganska okej väder efter vägarna. Tänkte svara på Saras brev i bilen kanske, om jag inte blir åksjuk, men åksjukepiller borde väl hjälpa?

Idag har vi tagit vaccin också. Jag mot hepatit B, och Henke mot både A&B, eftersom jag hade A sedan innan så blev det bara B nu :) Så nu är det gjort :) Dock måste vi båda ta en till spruta om en månad, innan vi far till Indien...

Ha det bra mina vänner.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch din stackare, är du åksjuk? Det var jag när jag var mindre, men jag har lyckats komma ifrån det. Dock så skulle jag nog inte sätta mig och läsa eller skriva i en bil eftersom jag är sååå rädd för illamående :)!



Spruta, usch å fy! Fast iofs så är det ju för ett trevligt ändamål =)!



Kram



Postat av: Erika G

jag tycker att de nya programmet är mycket bättre än det förra;P

2010-01-27 @ 15:57:48
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: maud

jag hoppas att vädret var bra.och att det gick bra för henke att göra provet.

2010-01-27 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback