Spontanfest! :D

Haha, jag som hade så tråkigt igårkväll... Vill ni veta hur det slutade? Ni får veta det hur som helst :) Henke kom hem för att ta med sig lite grejer till festen efter badet... Han frågade "hur har du det"? Jag bara "astråkigt" "men ska du inte följa med, Frida & Johanna ska visst också vara på festen". Sagt och gjort, kunde ju inte bara vara hemma och fortsätta ha tråkigt... Jag ringde till Frida för att höra så det stämde. Och det gjorde det :D Jag bytte snabbt om och Frida kom och hämtade mig. Så sminkade jag mig där och så gjorde Johanna mig fin i håret :) (Tack för det) (by the way, jag har inte fått din kommentar om festen) ;) Iaf, det var sååå kul att vara bland folk, prata med människor, jag drack lite vin också :) Höll det såklart på en bra nivå eftersom jag fortfarande skulle ha kontroll över kryckorna ;) Jag tog mig till och med ut :) Först skulle vi på Challange, men det var så sjukt lång kö, och poliserna och väktarna hade ingen förståelse för en stackars tjej med kryckor, så vi gick på Valdinos istället där alla grabbarna var :) Jag lyckades till och med dansa!! På ETT BEN! haha Det var grymt kul! Måste ha sett sjukt kul ut där jag stod och hoppade på ett ben, Henke snurrade runt mig och jag sjöng glatt med i låtarna :) Dock hörde inte Henke när jag sa han skulle ställe bort kryckorna, så han bar på dem, medan vi dansade, i ena handen. haha Än en gång har jag bevisat att allt går, bara man vill :) Varför ska kryckorna hindra mig? Ingen hade räknat med mig när jag kom på festen, så det var kul se deras miner :)

Hade det så himla kul, det var så länge sedan. Och jag kände att jag LEVDE! Härliga tider!!

Här kommer lite pics!


Eken visar hur man ska dricka whiskey. haha


Jag och min finaste älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback