Sara-kväll!!

Suck. Min biljakt går dåligt. Hittade en perfekt bil, i överkalix. 98:a, 12.000, inte gått för långt, liten (dock) - MEN jag har kommit fram till att jag kan ha en liten bil, för om vi ska nånstans längre bort så tar vi ju Henkes framtida bil. Jag ska ju bara ha den för att frakta mig i stan, på jobbet och kanske någon gång Älvsbyn eller Luleå eller så ;)

Kl 21 ska Henke på bio med grabbsen och jag ska vara hemma och ta det lugnt. Försöka ta vara på en tid för mig själv. Synd vi inte har något badkar, då hade jag tagit med ett bad, med tända ljus och lugn musik! Längtar tills vi får hus, då ska vi ha ett badkar, eller en liten bubblis :)

Nu letar Henke en "sara film", som jag kallar det. Bad han söka efter en film med någon av mina favoriter i huvudrollerna. Julia Roberts, Cameron Diaz, Jennifer Aniston, eller en allmän sådan där "sara-gillande" filmer. Som the Notebook, den ska jag se igen om vi inte hittar någon annan. Men jag känner för en Jennifer Aniston film ikväll tror jag :)


Jag tycker hon är vacker! Skulle jag vara tvungen att välja en kändis jag vill se ut som så skulle hon iaf stå bland mina alternativ :P

 


Kommentarer
Postat av: Erika G

Tack, jo det är kul att inreda! :) håller tummarna att ni hittar ett hus som ni vill ha :) Yey, jag tycker också om Julia Roberts och hennes filmer. Kan se Runaway bride och Pretty woman hur många gånger som helst! kram

Postat av: Sandra

Jo de vore kul =) bara jag har råd så =P Jag skulle gärna städa nånstans, De spelar som ingen roll vars jag ska jobba bara jag slipper prata med mycke folk =P Är lite jobbigt när jag är så blyg.

2010-01-08 @ 21:27:56
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: karin

haha, läste erikas kommentar.. såg ju pretty woman för ett tag sen för första gången (har bara sett snuttar förr) å gud vad bra! jag satt mest och log. thomas blev HELT såld!! haha, han är rolig. " det var den bästa film jag sett"

2010-01-09 @ 00:44:41
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: carro

Den perfekta bilen, varför köpte du den inte? Var det för att du då tyckte den var för liten? Hänger inte med. Känns som om jag tappar hjärnan när jag är sjukskriven.. :P

2010-01-11 @ 15:22:29
Postat av: sara

carro: den blev såld. alla jag hittar är sålda typ...fast jag ringer bara två timmar efter den kommit ut... suck

2010-01-12 @ 08:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback