Orolig




Är hemma på timmar nu... Har hämtat Partylite ljusen nyss, håller på att sortera dem nu. Vill ha annat att tänka på för jag är ganska nervös nu inför operationen imorgon :/ Mycket att tänka på inför den också. Måste duscha i ett speciellt medel ikväll så sent som möjligt. Får inte äta något efter kl 24. Måste renbädda sängen för den måste vara ren när jag lägger mig. När jag vaknar måste jag duscha kroppen i medlet igen. Får endast dricka 1-2 glas vätska som är klar 2 timmar innan operationen.

Jag längtar efter Henrik. Två dygn utan honom känns som en evighet. Vill bara krama om honom nu! Men mest troligt hinner de inte hem innan jag måste tillbaka till jobbet igen... Borde nog vila en stund efter jag gjort ljusen klart...Iaf, ni som beställt, ni vet dem är på G nu då ;)

Puss & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: karin

oj vad det lät tjorvigt med massa medel och grejer :O håller tummarna för operationen, det kommer gå jättebra! tack för igår! massa kramar

Postat av: Jennie

Lycka till!!! Du ska se att allt kommer gå vägen! Kram

2010-01-17 @ 11:41:30
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: karin

kände för det :p kändes så dumt. åsså med emmas kommentar "jag fattade också", kände jag då tar jag lika gärna bort det.. eftersom du då var den enda som inte fattade... :p äh, det blev så bara. så långt har jag inte tänkt men jag tror inte vi ids skaffa några thainummer :) å vet inte riktigt hur länge vi bor hos stewens pappa, vi får se :)

2010-01-17 @ 12:41:28
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: emma

hej! din operation kommer gå jättebra. skrubbas ren måste man göras ha,ha och håret blir sjukt vidrigt av det... men man blir "fräsch" iaf!

jag e helt säker du kommer vakna upp och må bra, jag har bara mått dåligt två ggr och de är på mina stora operationer då dom grävt o haft si.. mina 2 titthålsoperationer har faktiskt varit jättebra så andas, ta de lugnt!



lycka till imorn nu! själv börjar jag ju skolan:)



KRAMAR

2010-01-17 @ 22:26:34
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback