"Oj vad jag beklagar mig"



Hittade en bild från i somras. Ge mig sommar... Eller iaf vår... Eller Indienresan!

Men bajs! Hela mitt inlägg försvann! Vad fan håller blogg.se på med? Det har ju krånglat hela dagen! Rubriken hör ihop med det förra inlägget jag skrev, inte det här. Jag beklagade mig bara och berättade ett litet framsteg. Lite om en konvsersation som ofta pågår mellan mig och några tanter och gubbar... Om att jag & Henke ska på dejt igen :) Varför ska man sluta bara för att man är tillsammans? Jag skrev om en dröm jag hade inatt som hängde ihop med vad jag sa till Henke igårkväll...Och lite annat. Men det orkar jag inte skriva om. Kanske bra för att jag inte behöver beklaga mig lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback