Inspiration att skriva!

Jag tog på mig myspyamasen jag fick av mamma i julklapp, låg och tittade på "Marley & me" på spikmattan, med tända ljus. :) Fick ett ryck mitt i filmen och pausade mitt i allt för att skriva på min och Annas berättelse. Jag skrev inte så mycket, men jag fick inspiration till att skriva. Synd att jag inte gör det oftare, för jag älskar det! Inners inne vet jag att jag borde jobba med att skriva, alltså det räcker om jag har ett kontor. haha Älskar kontorsprodukter också! I vårt framtida hus, ska jag ha ett eget lite kontor :) En scrapbooking del och ett kontor ;)

Nu ska jag fortsätta se de sista 50 minuterna av filmen. :) Har ni sett den? Ganska kul :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh tack =) har varit och gogglat tidigare men hitta bara ett företag =) Kanske tar och ringer på måndag =) Eller mailar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback