Hur norrländsk är jag?

Hur Norrländsk Är Jag?

Jag har kört:

[x] Snöskoter.
[ ] Traktor.
[x] Bil.
[ ] Lastbil.
[ ] Fyrhjuling.

Jag har ätit:
[x] Souvas.
[x] Västerbottenost.
[x] Surströmming.
[x] Pitepalt.
[x] Tjälknöl.

Jag kan åka:

[x] Slalomskidor
[x] Längdskidor
[x] Skridskor
[ ] Snowboard

Jag har upplevt:

[x] Snöstorm.
[x] Minus 30 grader.
[  ] Lämmeltåg.
[x] Midnattsol.
[x] 2m Snö.

Jag har:

[ ] Druckit mig full på hembränt.
[X] Varit nära att förfrysa mig.
[ ] Sovit utomhus på vintern.
[  ] Badat isvak.
[x] Plockat Hjortron.
[x] Träffat på ren i det vilda.
[x]Träffat på älg i det vilda.
[  ] Träffat på björn i det vilda.
[x] Spenderat tid i fjällen när det inte har varit lov.
[  ] Sett Dunderklumpen.
[ ] Snusat (inte vanligt snus iaf, dock utan nikotin) :P
[ ] Jagat vilt.

Jag:

[x] Bor i Norrland.
[ ] Är fåordig.
[x] Pratar Norrländsk dialekt.
[x] Kommer ifrån en Norrlänsk släkt.
[ ] Pratar Samiska eller Tornedalsfinska.
[x] Jag känner/är en Same (typ iaf)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :)

Kram!

Postat av: Anonym

Fan vad sugen jag blev på att göra detta ;)

2010-01-04 @ 22:24:47
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback