Har tråkigt, som vanligt!


När vi var på väg hem från Härnis!


Lite utsikt från bilen :)


Nu är jag ensam hemma. Har tråkigt. Som vanligt. Har inte så mycket att säga. Men idag var vi på apoteket. Jag hämtade ut mer värktabletter och så köpte jag ett laktostest, så nu ska jag äntligen få svart på vitt om jag är allergisk eller inte. Jag blir fan orolig om det INTE är det... Och dessutom kostade det 260 spän, det sved i plånboken vill jag meddela. Henke råkade se att det var 50-70% rabatt på Hanzens, så vi gick givetvis dit. Henke fyndade ett par jeans, en tröja och en tredje sak som jag inte minns :P Jag fyndade en skjortliknande tunika (har en sådan i vitt och lila, men denna var svart och vit), och en bolero (visst heter det så)? De här korta "koftorna"? Jag är inte så bra på modenamn jag ;) Allt för 150 kr för min del =) Har förstås lite ångest för egentligen har jag verkligen inte råd med det. Men Henke tyckte det var okej, det var ändå billigt och kan va kul ha i Indien också :) Nu har jag köpförbud däremot. Får inga pengar alls denna månad. Men i februari får jag lite mer, hoppas jag. Längtar tills jag får börja jobba igen och få kontroll på min ekonomi igen! Borde faktiskt inte köpa några kläder förrän till våren. För kläder har jag ju faktiskt! Får försöka hålla på det:)

Nu babblar jag bara så ska vara tyst nu. Se en film och somna en stund. (Hoppas jag) Inatt sov jag dåligt, för jag hade en sådan jävla värk i knät... Då vet ni det också ;) Men jag tror det kommer bli bättre efter måndag då stygnen ryker. Jag får hoppas på det iaf! Kanske jag kan få lite mindre tråkigt också. Men imorgon kommer E & T, det blev aldrig igår för Erika blev förkyld :(

Henke är och badar på havsbadet nu och ska festa med grabbarna sedan. :) Hoppas de får en kul dag/kväll! Jag är också sugen på att festa någon gång. Kanske nästnästa helg, är det någon som är på då? :) Alltså helgen den 13:e?

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, de var ju lite mysko att dom försvinner =/ Men jag brukar ändå byta ut alla låtar när jag väl byter =P

Postat av: Emelie

Åh tack! :)

Jaoo,lite kanske ;)

KRAM

2010-01-30 @ 15:16:17
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback