Fruktansvärt tråkigt

Åh. Jag har så fruktansvärt tråkigt alltså. Försöker hitta något spel på nätet jag kan fördriva tid med, men vette tusan alltså. Hittar ingenting alltså. Är så less, så less. Ensamvarg känner jag mig som. Jag längtar efter Mira... Emma, Emil och föräldarna är i Spanien. Åh, jag vill göra allt som jag inte kan göra. Städa, dammsuga, bara sådana där vanligtvis tråkiga saker blir jag så jävla sugen på att göra. Jag kommer uppskatta vardagliga saker sedan i alla fall...

Försökte hitta någon lämplig bild men hittade ingen. Jag tycker det är tråkigt att blogga utan bilder... Hittade en bild från Goa... ÅH vad jag längtar. Men jag hatar att ha ångest för att jag missar jobb. MEN, jag kunde faktiskt inte veta att det skulle bli så här när vi bokade resan. Men jag hatar ändå att ha ångest för det. Jag missar jobb, jag kanske inte ens hinner börja jobba efter sjukskrivningen så åker vi, och hinner jag det, blir det max 1,5 vecka. Suck. Får ångest över pengarna jag missar osv osv. Hatar det! MEN, när jag väl är där kommer jag ha det lugnt och skönt och jag kommer att njuta av tillvaron. Sedan, när vi kommer hem igen, då är jag fit for fight igen och behöver ingen semester på lääänge :) Ser framemot sommaren med massa jobb och roligheter :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har en utmaning att sysselsätta dig med =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback