Frukost på sängen <3

Idag vaknade jag av att Henke hade gjort frukost på sängen <3 Min älskade!

Vi har varit på bilfirmor och kollat lite beggade bilar (till Henke), finns inte direkt så många på firmor i min prisklass. haha

Fryser som en tok gör jag! Har värmt värmekudden jag fick av mammi i julklapp och ska krypa in under en filt i soffan och se om det finns något att se. :) Kanske the notebook :) Eller skriva Annas brev kanske...

Bio halvfem också ja! Ska se Avatar igen (ska inte somna denna gång)
Får se om det blir slalom imorgon, Omegan startar inte och vet inte någon annan som har kombibil... Jag som vill åka nu innan jag ska opereras!

Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

va rar henke är som bjuder dig på frukost.

2010-01-09 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback