Härligt värre!



Idag blev det dags för slalom igen :D Det var superkul! Perfekt väder, bara 7 grader kallt, perfekt före, sådär nypistat och härligt! Jag, Henke och Jeppe var det denna gång. Vi tog rekord för denna säsong med antalet timmar vi åkte. Från drygt tio till tjugo i två, med lunchpaus då. :) Det var soligt och klarblå himmel... Vad mer kan man begära?

Jag har lyckats med en märklig sak idag också, första gången det hänt mig! När vi var hemma, drygt en timma efter vi kommit hem så tycker jag att jag ser lite dåligt i ena ögat så jag frågar Henke om han kan se linsen... Det kunde han inte! Jag gick till spegeln och kollade läget, nix ingen lins! Jag har alltså tappat linsen under dagen någon gång och inte märkt det under tiden vi åkt salom ute! Märkligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback