Award

Har fått en award att göra av Jennie. Men jag väljer att göra det lite enklare, jag kommer inte att utmana någon annan, utan de som vill får väl helt enkelt göra det :) Så jag struntar lite i reglerna. Man ska helt enkelt skriva 7 sanningar om sig själv.

Då kör vi:

1. Jag var en stor "kan själv" tjej när jag var liten. Jag ville t.om. blyta blöja själv ;) Detta kunde innebära timmar av väntan för mamma.

2. Jag hatar all sorts fisk, förutom lax. Även skaldjur.

3. Jag har svårt att somna ensam.

4. Jag är en känslig person. Börjar lätt att gråta till filmer osv.

5. Den här sanningen vet alla som känner mig väl, men för er andra tänkte jag meddela att jag är en teatermänniska, älskar att spela teater och gjorde det under hela gymnasietiden! (Gick även en sådan inriktning så jag fick spela teater och lära mig om teater mycket)

6. Jag sjunger sämst. Men det hindrar mig inte från att sjunga ibland. :)

7. Jag älskar att träna när jag mår bra av det!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag struntade också i reglerna =). Tack för hjälpen förresten, det är så svårt att svara på en sån fråga helt själv när alla är olika.



Kram

Postat av: Emelie

Åh,byta blöja själv! Haha,vad gulligt ;)

Kram!

2010-01-24 @ 19:08:19
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback