Alla resor jag gjort

Jag började tänka på alla resor utomlands jag gjort. Jag borde skriva lite om varje resa och lägga ut lite bilder från varje av dem. (Jag menar att sammanfatta mina resor, skriva lite kort och visa en eller två bilder från varje resa) Men... Då måste jag hem och leta reda på Turklandskorten som var före digitalkamerans tid och skanna dem!;p (Mamma, om du hinner kan du ju ta med lite av dem när du kommer imorgon).

Tänkte nämna alla resor iaf, så jag kommer ihåg :P

Turkiet, Marmaris -97 med familjen och Fridas familj :)
Cypern, Ayia Napa - 05 med mamma, pappa, Moster och hennes man. (Ensam barn, JAG VET) :)
Thailand, Phuket - Khao Lak med Karro (projektarbetet att hjälpa 2 tsunamidrabbade skolor) - 05
Grekland, Kreta, 06 med Emma och Karin (Studentresa typ) :)
Thailand, Krabi, PhiPhi, Phuket med Frida och Ida! - 07
Egypten, Sharm El Sheik, med Carro från Skåne -07
Mexiko, Playa del Carmen med bästaste Karin! (En av de bästa resan ever) - 08
Tunisien, Sousse, med bästaste Anna -08
Irland, Dublin, jag och Henke hälsade på Karin och Stewen som var där några månader. -09
Bulgarien, Sozopol med älsklingen, Thomme & Jennifer -09

Då vet ni vad ni har att se framemot eller inte se framemot lite senare. 10 resor under loppet av 12 år. Om jag inte räknar Turkiet så blir det 9 resor inom loppet av 4 år! Shit! Nu vet jag vart alla mina pengar tar vägen. haha Men jag ÄLSKAR att resa! Längtar så till Indien! 8 Veckor kvar bara! :D Imorgon ska vi söka visum!


Henke har Indien tema på hans dator. Detta är en bild :) Den som jag publicerade för några inlägg sedan med en lykta är också därifrån :)


Trodde jag skulle hinna få en kram innan jag måste till jobbet. Men de körde från Ä-byn prick 14. Och så måste de byta bil i Arnemark och så måste Henke skjutsa hem de två grabbarna. Så vi går nog precis om varandra :( Jag som behövde den där kramen. Jag hoppas ändå att vi möts i dörren så jag får min kram! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

En del av dem har du redan skrivit om här väl?Eller menar du att du borde skriva om den för att berätta igen? Blir en hel del läsning i alla fall framöver antar jag ;D

Åtta veckor.. typ vår när du kommer hem sen, wei! Lycka till med operationen i morgon (vet itne vad de va för tider eller så..)

2010-01-17 @ 14:50:35
Postat av: karin

åh vad roligt, ser fram emot att läsa om alla resorna :) jag vill också till indien!!

Postat av: karin

ooh kan man göra det? då använder jag sladden då? jag har faktiskt funderat på det där, jag tycker ju det är så trist att blogga utan bilder :P haha coolt att du drömmer om thailand :D asså vet du, finns det billigare minneskort till kameran att köpa där? kanske får ta och köpa ett till i veckan

2010-01-17 @ 15:45:20
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj va du har rest :) Så himla skoj!

Är det du och Henke som far till indien lr?



Allt bra annars? :)

Kram!

2010-01-17 @ 21:35:33
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: emma

ja shit.. du ligger so mig. räknade snabbt ut att jag vart iväg 10 ggr oxå, totalt blev det faaan dryga halvåret som man totalt tillbringat utomlands på "glassiga soliga semestrar" de e rätt så jätte jätte kt, ha,ha,ha! skriv gärna MER om resor:)

2010-01-17 @ 22:55:25
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: tant a-m

Lycka till med operationen imorgon, jag håller alla tummar finns att tillgå! Kram!

2010-01-17 @ 23:10:23
URL: http://dagensbam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback