Våren är nära!



Nu har jag skjutsat Balton och Henrik till Vallsberget, som visst har bytt namn! Kommer inte ens ihåg till vad, men något med stadium! :P haha Har varit ute och fotograferat lite och nu väntar jag på att klockan ska bli tolv. Ska hälsa på Malin, Emil och Petter. (Emma är på kalas) Kanske ska ta mig en liten powernap! Har haft så svårt att sova senaste nätterna (haha där fick jag för det jag skrev i ditt brev, Anna) :P Fast vi har nog en förklaring till det också. Och imorse vaknade H 7 (!!) och jag blev också vaken och kunde inte somna om. Och det är nog rekord på hur tidigt jag stigit upp senaste tiden. haha!

Tänkte visa lite bilder för er som är intresserade :) Är så tråkigt blogga utan bilder, som Karin skulle ha sagt. :) Så hon skulle gilla det=) Efter jag hämtat grabbarna på Vallsan igen så ska jag skjutsa dem till en kompis stuga, där det är grabbstugfest! Så då passar jag på att åka hem till mammsen och pappsen. Kanske hälsa på någon släkting och sådär :)


Haha, vilken stor tyngd för en sådan liten buske!




Den här är inte speciell på något sätt, ville bara visa vilket underbart väder vi har! Det går ner mot nollgradit, sist jag kollade var det bara -3. Nu är det -0,8 bara. Underbart, nu går vi mot våren!! Snön rasar från träden, snart börjar den försvinna!


Kommentarer
Postat av: karin

hihi! vad harliga bilder :) far se om jag ids he ut nagra bilder nu, kanske far bli efter imorgon istallet for da ska vi pa elefantutflykt!! :D massa kramar!!

Postat av: Jennie

Haha i torsdags var det - 21 här, idag är det dock lite varmare men det känns inte som att våren är nära alls. Men jag ska inte klaga, det är inte varje år man får sån här vinter i söder =)!



Härlga bilder!!!! Så vackert med sol och snö!



Kram

2010-02-13 @ 16:24:10
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt med Vår-pepp! <3



KRAM

2010-02-13 @ 19:51:13
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Carro S

Härligt att våren är på väg, vi hade toppenväder igår och nu kommer det snart mer snö. Snön får gärna ligga kvar, men sol vill jag ha så man kan sitta och grilla korv ute och bara mysa.

2010-02-15 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback