Tjorv och åter tjorv



Vilket tjorv. Krycktanten svarar aldrig. Antingen upptaget eller så säger rösten "återkommer imorgon klockan 07.30". Suck! Jag tänker inte betala en räkning som jag inte ska behöva betala! Det krånglar lite med huset. Taket. Men det verkar lösa sig. Först sa herrn i huset att han inte tänkte gå ner i pris för att besiktningen hade ju gått så bra! Men sedan ringde kvinnan till mig och sa att vi självklart skulle försöka komma överens efter vi fått veta vad skadan kommer kosta att reparera. Ajja, på torsdag/fredag ska allt förhoppningsvis vara överenskommet! Banken tjorvade också. För vi hade blivit lovad "slopa topplånet" men hon kom inte ihåg oss, men sa att hade hon sagt det så ska vi ju ha så som hon har sagt. Så det blir förhoppningsvis inga problem... Tar på krafterna men bra ska det bli!

Imorgon ska jag lyckas köra bil till sjukgymnasten. Körde lite igår men då hade vi Henkes föräldrars bil som har farthållare. Blir spännande. Men det går nog! Men jag tror, som det känns nu, att jag kommer bli sjukskriven längre än mina fem veckor. Måste dock få tag i någon som har koll på återbesök. Jag lär ju vara hos Anna eller Carro då... Så måste säga jag ska bort så kanske jag får före eller direkt efter det...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mamma sluta 4 den 28 så vi kan nog ha partyt då kring 6, så jag ska börja ring nu i veckan så folk inte hinner planera nå annat =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback