Ska jag färga håret mörkt? Eller ha kort hår?

Alltså... Jag fick just för mig att färga håret mörkt igen! (Hade det 07). Långt, mörkt hår hade jag tänkt mig... Hade ju inte så långt hår då som jag har nu. MEN, det är ju så jobbigt när jag måste färga det stup i kvarten för färgen vill inte fästa i mitt hår... Dessutom vill jag lätt kunna få tillbaka min vanliga färg eftersom jag aaaalltid ångrar mig efter ett tag och vill ha tillbaka min vanliga, riktiga färg, som jag inte behöver göra något alls åt ;) Vad tycker ni? Svara nu alla! Eller om jag skulle bara göra ingenting, låta det blekas i Indien, ha långt och ljust hår... Kanske klippa det kort, typ som på andra bilden fast ha ljust hår? Fast har jag mörkt hår vill jag inte ha kort, utan långt... eller vill ju ha långt hår även som ljus, men då gör jag nog något drastiskt om ett tag... hm, svårt!






Här hade jag lite längre hår. Hade dock kort baktill...



Här hade jag just klippt det kort. Så det var lika kort baktill som framtill...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var jätte fin på den andra bilden =)Jag tycker du kan färga de mörkt eller så tonar du de bara då tvättas de ju ut efter ett tag om du nu skulle ångra dig =P

Postat av: Anna

Jag tycker att du ska färga det mörkt! Det var skitfint ju :)

2010-02-01 @ 16:40:35
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: mamma

jag tycker mörkt hår, det var du jätte finti och det passar du i.

2010-02-01 @ 17:11:41
Postat av: Erika G

Du har ju så lyxigt att du passar lika bra i både ljust och mörkt, så du kan ju verkligen välja och vraka! :) Men dina blåa ögon kommer verkligen fram i mörkare hår, det är fint :)

2010-02-01 @ 17:50:04
Postat av: Emelie

Ja:D

Jag tycker du ska hm,jag ve tinte! Du var fin i mörkt,men du är fin i lust också :) Om det ändå kommer blekas i Indien så kan du ju vänta och färga då du kommer hem :)

Kram!

2010-02-01 @ 18:38:55
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: tant a-m

Hm.. vet inte om det är billigare (antar att du menar med telelifon?), tror nästan icket det.. :o det kommer iallafall att skapas en reseblogg som vi 4 tjejor ska rapportera ifrån.. :D



Och svaret om ljust vs. mörkt.. MÖRKT! eller ja, typ söööjna; http://s3.amazonaws.com/readers/socyberty/2007/11/11/76726_13.jpg :o

2010-02-01 @ 20:54:33
URL: http://annamariaalakangas.blogspot.com
Postat av: anna

Du är så enooormt söööt på första bilden ^^,

Och som Erika skriver så har du lyxen att passa i båda. Håller också med om ögonen. Du kan ju vänta efter indien och kanske göra en toning och så kan duy ju känna på hur du själv tycker och känner. För det är ju faktiskt det som är viktigast :)

2010-02-01 @ 20:55:24
Postat av: Jennie

Jag tycker du ska färga det, men gör det då du kommer hem =)!

2010-02-01 @ 21:17:37
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: emma

mörkt!! alla ggr!!:) de blir som mkt varmare på nå sätt!

2010-02-01 @ 21:58:58
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback