På arlanda

Efter mycket tjorv med bussar från Örebro sitter jag nu på Arlanda. En lastbilsolycka gjorde att det blev världens kö och vi stod helt stilla en timma. De tjorvade hit och dit hur vi skulle hinna ta oss till Arlanda men hit kom jag :) I tid också :)

Lite skillnad med allt folk som är här nu på Arlanda. När jag kom hit från Kallax, så var det helt öde! Jätteläskigt! När jag skulle gå ut mot bussen så ser jag en kvinna som jag tycks känna igen. Hon tittar på mig. När jag kommer närmare ser jag att det var självaste BABBEN! haha Lite komiskt. Men jag vågade inte hälsa :P Skulle ha gjort det :) (När jag åkte hem så tro jag det var självaste Mia Törnblom som skulle åka med samma flyg) Jag vågade inte stirra så jag är inte helt 100 på att det var hon. :P haha


Systerysters söta vovve Maja <3 (När hon är naken är jag lite mer rädd för henne) ;p

Har haft mysiga dagar och kvällar med Anna först, med bland annat en massa fotografering, bullbak och massa, massa mys och spel :) Underbart! Sedan har jag haft lika sköna dagar med Carro med bland annat IKEA besök, spelkväll, bara hemmamys, fotografering ute och sporttittande. :) När vi var på IKEA så tittade vi mest, och så visade jag vilka lampor jag skulle köpa sedan till "mitt" rum. Gissa vad Lale sedan hade köpt i försenad födelsedagspresent till mig? JO JUST DEM :) Kommer bli mysigt! Dock gick den ena lampan sönder direkt jag fick den. Skulle stoppa ner den i påsen igen och så bara KRASCH, så sprack den underifrån. Ska lämna tillbaka den sedan på IKEA i Haparanda, vi ska dit inom 3 månader. :) När vi har kommit i ordning och så i huset. IKEA har nämligen 3 månaders reklamationsrätt. Toppen ju :)


Min bästis! :) (som man sa förr i tiden minsann) :)

Tänkte uppdatera sedan med lite bilder, i samma inlägg. Så ni får hålla till godo tills jag kommer hem. (Ni lär ju märka)
Mer än så tänkte jag inte skriva.
Hoppas ni haft det bra också!
Massa kramar från mig!



Ps. Ni har väl inte missat Bloglovin! Underbar sida där man kan följa alla sina favoritbloggar! Du slipper kolla bland alla dina favoriter och bli besviken när personen inte har uppdaterat ;) Här kan ni följa min!
http://www.bloglovin.com/search/saraah.blogg.se Väl där ser ni ju vilken som är min och så trycker ni på följ blogg! (Ni som inte är medlem bör göra det först och sedann trycka ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

De blir nog bra =) Du kan du höra med Malin och Frida om dom vill komma? Och om du känner nån annan som vill komma!? =)

Postat av: mamma

Gud vilken söt hund, hoppas att du kom hem i tid.Du får visa bilderna som du tog sedan.

2010-02-27 @ 08:40:48
Postat av: karin

guesthouse ar val som ett lite samre hotell.. typ vandrarhem :) herreminje vad sot hund! :D

2010-02-27 @ 15:56:23
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: anna

Haha hon är aldrig naken sara, hon har bara rakad päls (alltså kort päls) :P Hennes pappa är nakenfis ;)



Perfekt med presenten ju :) Dem får du visa bild på!

2010-02-28 @ 09:00:42
Postat av: Anonym

Hade verkligen underbara dagar, synd att det är så långt emellan... Var det inte tre års reklamationsrätt, eller tänker jag bara helt fel?:p Älskar dig min bästis!:)

2010-02-28 @ 10:15:55
Postat av: Sara

Carro: det var 3 månader :) saknar dig också! men snart är det ju juni! Då bjuder vi på middag i huset ;)

2010-02-28 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback