Nervös

Alltså shit vad det snöar där nere! Tänk om flyget krånglar? Och bussen? :S Lite nervös är jag allt! Dessutom missar jag MF på grund av att jag måste VÄNTA 2 TIMMAR i Västerås, helt själv... Usch vad drygt! Håll tummar och får för mig nu! 14.20 lyfter planet!

Jag vet jag kommer sakna Henke. Men som han sade så är han ju inte mer än ett telefonsamtal bort! =)

Förhoppningsvis är min dator kanske "frisk" sedan när jag kommer hem, då den fått vila i en vecka ;)

Och Heli, jag skrev som kommentar i förra inlägget att jag gärna lånar den boken av dig!:) Blir perfekt! Tack, vad snäll du är :)

Nu ska vi äta lunch och sedan bär det iväg! Ha det underbart alla läsare! KRAM!

Kommentarer
Postat av: lena

fin fin blogg du har !

kolla gärna in min med ;)

Postat av: cicci

ha det så bra! älskar din bligg!:D

kolla gärna in min blogg

2010-02-20 @ 12:27:36
URL: http://ceciliapatricia.blogg.se/
Postat av: sassa

hoppas de går bra att ta sig ner! här snöar bara lite grann än så länge!

Kraampådig

2010-02-20 @ 12:38:20
Postat av: anna

Hoppas allt går bra hjärtat. Vi ses ikväll! Pyss

2010-02-20 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback