Livet är inte alltid en dans på rosor

Åh jag vill så mycket dela med mig av mina tankar jag har just nu, men det går inte. Jag vet att det inte är lämpligt. Så jag vet inte riktigt vad jag vill skriva eller varför jag ens skriver i denna stund. Jag vet inte vad jag vill ha sagt. Men jag kan väl inte förneka att det känns väldigt motigt nu.



Åh vad jag vill åka slalom igen. Jag blir faktiskt ledsen när jag tänker på det. Henke kommer nog att åka i helgen och ojojoj vad jag också vill. Ni kan nog inte att förstå hur mycket jag älskar att åka!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kämpa på, snart känns det lättare igen!!!

KRAM

Postat av: emma

Åh sara, jag vet (tror mig veta iaf) hur du känner dig, de e så sjukt jobbigt o vara så begränsad som man blir.. men kom ihåg vi finns här om du vill prata, de e bara o ringa de vet du!!!

2010-02-10 @ 20:21:13
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: Erika G

instämmer med Emma. Och jag hoppas att det blir bra i knät fort som attan! :) men var filmen bra då? (Braveheart) Stor kram!

2010-02-10 @ 21:18:29
Postat av: tant a-m

Huj, man ska aldrig känna sig hindrad av sig själv.. hoppas att du får ordning på tankarna!



..och om det där med designgrejen; vad är det för mått/bredd du inte får till? :o

2010-02-10 @ 21:59:51
URL: http://annamariaalakangas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback